دسته‌بندی نشده

موتورهای جستجوی گوگل، یاهو و بینگ بیش از هر موتور جستجوی دیگری محبوب هستند.

آنچه در پاسخ به این سوال داده می شود نشان دهنده آگاهی بیشتر از برند در بین مصرف کنندگان است.

همانطور که می بینید موتورهای جستجوی گوگل، یاهو و بینگ بیش از هر موتور جستجوی دیگری محبوب هستند.

در یک سوال دیگر از کاربران خواسته می شود موتور جستجوی اصلی مورد استفاده خود را مشخص کنند:
سئو به زبان ساده چیست؟
هنگامی که یک عبارت را در گوگل جستجو می کنید، یک سری سایت را می بینید که در مقابل شما ظاهر می شود. این سایت ها صفحه اول گوگل نیستند درآمد بسیاری از افراد در صفحه اول بسیار بالاست.

همانطور که در اینجا می بینید، گوگل از هر موتور جستجوی دیگری فاصله دارد و به همین دلیل است. تا اینکه تغییر بزرگی در سهم بازار موتورهای جستجو رخ داد. باید بدانیم که استفاده از موتورهای جستجو و گوگل مترادف یکدیگر هستند. آنقدرها هم اشتباه نیست

سرمایه گذاری در سئو به شما این فرصت را می دهد که در زمان مناسب به مخاطبان خود ارائه دهید. زمانی که به محصول یا خدماتی نیاز دارد و به دنبال پاسخ مناسب است، به دوست مورد اعتماد خود، گوگل مراجعه می کند.

اعتماد مصرف کننده این کارتی است که گوگل را به بزرگترین شرکت جهان تبدیل می کند. حقیقت این است که؛ ما به نتایج جستجوی گوگل خود بیشتر از محتوایی که در قالب تبلیغات (بنر، اس ام اس، ایمیل و …) به دست ما می رسد اعتماد داریم.

کسب و کارهای سنتی فکر می کنند داشتن یک وب سایت زیبا و قدرتمند برای ورود به فضای دیجیتال مارکتینگ کافی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *